O vampa iubeste un... Edward:X

O vampa iubeste un... Edward:X

miercuri, august 11, 2010

La Revedere, iubita mea!


Un gand dintre nori



(Te rog nu mai plange.)
Dintre nori, el isi vedea iubita suferind in fata unei pietre cu numele lui.
De ce m-ai lasat? Iti daruiesc o floare cand in loc ti-as da inima.
(Cand ploua eu plang pentru ca te-am lasat.)
Nu mai am nimic fara tine.
(Te asteapta o viata de frumuseti, iar dupa, eu.)
Abea astept sa te revad.
(M-am facut prieten cu ingerul tau. Impreuna voi veghea asupra ta.)
Cand voi zambi, sa stii ca tot la tine imi va fi gandul. Stiu ca voi trece peste asta, dar sa stii si tu sa nu te voi uita niciodata.
(Te-am iubit acolo si te iubesc aici.)
De ce nu simt dor cand vin aici?
(Pentru ca eu iti sarut buzele in fiecare noapte. Sunt langa patul tau si iti soptesc printre vise toata dragostea mea.)
Poate pentru ca desii eu nu te vad, tu esti aici, langa mine. Acum esti?
(Mereu voi fi. Cand vei intalni acel ofiter si te vei indragosti din nou, cand vei da viata primului copil si il vei boteza dupa mine, cand vei fi bolnava si cei dragi iti vor fi alaturi voi fi si eu printre ei, mereu...pana cand vei pasi dincolo si ma vei revedea.Aici este totul atat de frumos. Cat as vrea sa iti arat!)
O briza de vant cald i-a mangaiat fetei obrajii in toamna indurerata.
Esti...te simt, iubitule!
(Voi avea grija de tine, am in suflet scrijelit numele tau. La REvedere, iubita mea!)
...

____
 

6 comentarii:

  1. Imi vine sa plang. Mi s-a parut atat de trist! El a...murit? Si dragostea lor...Sunt atat de trista! Iubirea trebuie mereu sa aiba happy-end. Daca as avea puterea asta, nu as lasa niciodata doua persoane care se iubesc sa traiasca unul fara altul. Daca as avea puterea, pe cei care traiesc o dragoste atat de puternica i-as face sa traiasca impreuna aici si acolo. Cei care se iubesc asa de mult trebuie sa traiasca, dar si sa moara impreuna! Durerea nu are ce cauta intre sentimentele lor de iubire. Ei trebuie sa fie mereu impreuna. Sunt atat de trista! Scrii minunat! Sa nu renunti niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  2. scrii superb
    sa nu renunti deoarece ai talent

    RăspundețiȘtergere
  3. E trist...si mie mi'a murit iubitul in fata ochilor...si si acum il simpt langa mne chiar daca nu pot sal vad sal strang in brate si sa ii spun cat imi lipseste si cat de mult il iubesc...este mereu acolo sus si o sa aiba grija d mne....dar e trist cand vezi ca esti fericit si dintr'o data totul se sfarseste ...:-<...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb! Mi-au dat lacrimile, foarte frumos cuvintele spuse!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt indragostita de povestea de iubire dintre Edward si Bella si, ca si tine, mi-a ramas un gol cand am terminat de citit cartea.

    RăspundețiȘtergere