O vampa iubeste un... Edward:X

O vampa iubeste un... Edward:X

luni, februarie 15, 2010

Unul si acelasi


    Am zambit si mi-am ridicat mana libera – nu-mi mai tremura si am pus-o peste inima lui. Alb peste alb. Ne potriveam, pentru prima data. A tremurat foarte putin la atingerea mea calda. Respiratia lui era mai aspra acum.
- Am promis ca o sa incercam, a soptit dintr-o data incordat. Daca …. Daca fac ceva gresit, daca te ranesc, sa-mi spui imediat.
Am incuviintat cu seriozitate. Fara sa-mi iau ochii de la el. Am mai facut un pas prin apa si mi-am pus capul peste pieptul lui.
- Nu-ti fie frica, am soptit. Apartinem unul altuia.
Am fost coplesita dintr-o data de adevarul din vorbele mele. Acest moment era asa de corect, nu era niciun motiv sa te indoiesti. Mainile lui m-au cuprins si ma tineau langa el, vara si iarna. Simteam cum fiecare nerv din corpul meu era un fir electric.
- Totdeauna, a incuviintat si m-a tras usor in apa mai adanca.
("Zori de zi"- Stephanie Meyer)

***

    M-am intins cu spatele ud peste matasea cearsafurilor. Totul in jur era fierbinte, inafara de Edward. Statea gol deasupra mea si picuri de apa i se prelingeau de pe suvitele negre pe fruntea mea. Ochii lui aurii erau pierduti pe mine, iar sprancenele dese formau o cuta adanca de ingrijorare care nu imi placea. Ma supara faptul ca el nu se putea bucura de moment cu aceeasi intensitate ca mine. Concentrat, cobora suav, cu degetele albe de-alungul bratului meu aruncat pe perna, de parca atingea clapele pianului. Imi doream ca si corpul meu sa poata canta pentru el, sa imi auda fericirea. Simteam raceala atingerii lui in vene, dar nu imi calma inabusala, dimpotriva, facea ca palmele mele deschise sa alunece printre omoplatii incordati, managaidu-i arcuirea spatelui ferm.
     Maxilarul lui incordat scapa un geamat de dorinta si trupul lui ma acoperii detot. Gafaiam si il imploram din priviri sa nu se opreasca tocmai acum. Corpul meu vroia sa se uneasca cu al lui. Nu doar vroia, avea nevoie de asta. Mi-a aruncat o privire minutioasa, de parca dorea sa ma cunoasca in intregime si sa pastreze toate detaliile acelei clipe, dupa care s-a aplecat incet spre fata mea. Cand buzele carnoase s-au lipit de ale mele, l-am simtit predandu-se. Ma gusta cu nerabdare iar palmele lui imi framantau mijlocul in ritmul sarutului ametitor. I-am cuprins gatul, impleticindu-mi degetele in par si lipindu-ma si mai tare de el. Un scancet timid mi-a scapat in respiratia lui, atunci cand i-am simtit retinerea. "Mi-ai promis..." repetam in gand, fara sa am curajul sa intrerup pasiunea dezlantuita.
Mintea mea nu era greu de citit, in situatia asta, asa ca Edward s-a relaxat de parca m-ar fi auzit, dandu-mi ce vroiam. Mi-a prins coapsele, indraznind o miscare mai brusca si le-a pus in jurul lui. M-am incalcit si mai tare in matasea firelor de bronz, tragandu-l mai aproape, desii greutatea lui imi presa pieptul. Ma ondulam pe silueta lui ca sa fim aceeasi fiinta. Simteam incordarea rece si miscarea controlata, in timp ce imi gusta gatul, pieptul, umerii. Atingerea gurii lui era ca un cub de gheata care alina focul, dar niciunul nu renunta: nici sarutul lui nu se topea, nici fierbinteala pielii mele nu se calma. Doar continuam dansul mangaierilor si cantecul suspinelor. Rasuflarea lui era lafel de neregulata ca a mea si un sunet strangulat de o placere chinuitoare i-a spart buzele.
    La auzul lui, m-am imbatat cu aroma lui tulburatoare si i-am strans talia nebuneste. Ma deconectasem de lume. Extazul imi clocotea in sange si durerea primei experiente era suprimata de valul de amorteala care ma invaluise.
Unul si acelasi.

3 comentarii:

  1. uhhh...imina:X...nush dc stephenie a fst in stare s n faca aja cva..:|:-l...norocu meu ku u :X...c s mai zik..extrapasional si incitant...superb..mirobolant..excelent!...cum altfel putea s fie o noapte ideala intre ei 2 8->...ar trebui s l tr partea asta scenaristilor dl breaking dawn..aa:>..AR FI CVA!:))...pup mare mare...:X

    RăspundețiȘtergere
  2. superb. im place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte pasional:X:X:X minunat:X

    RăspundețiȘtergere