O vampa iubeste un... Edward:X

O vampa iubeste un... Edward:X

sâmbătă, iunie 05, 2010

35. Deznodamant in agonie


(Bella)




   Aveam din nou nevoie sa fug. Stiam ca ma misc in cerc, fara scapare, fara sa ajung la el, conceptul pacii mele, dar nu ma puteam oprii. Eram singura in Forks si singura persoana care m-ar mai putea linistii, nu aflase inca de revenirea fizica a lui Edward in viata mea. Carlisle spusese ca era mai bine sa nu afle nimeni despre plecarea lui si daca previziunile ei nu o anuntasera, nu aveam eu sa o fac, chiar daca ii duceam atat de tare dorul...Alice... Fusesem o ticaloasa egoista si ii negasem sansa de a ma sprijinii in tot acest timp si nici nu vroiam sa ma gandesc la penitentele pe care aveam sa le platesc pentru a-i obtine iertarea.

- Bella? am auzit vocea cunoscuta in spatele meu. Iarasi urcata in copac? a continuat si toti muschii mei au raspuns tonului dusman. Am sarit langa el cu un marait salbatic, dar inainte sa il ranesc s-a dat inapoi adoptand o pozitie degajata.

- Ce dracu' cauti aici, James? am racnit.

- Dor de casa? a incercat un ranjet.

- Scuipa odata!

- Nu am venit aici cu ganduri negre, Bella!

- Acelea sunt singurele pe care le ai, deci ma indoiesc!

- O cautam pe Leah...

- Leah? am ramas fara cuvinte.

Insemna ca pricepusem bine ca intre cei doi existase ceva. Vrusesem sa-l intreb pe Edward, dar nu am mai apucat...

- De La Push nu ma pot apropia fara ca varcolacii sa sara pe mine si ma gandeam ca Edward ar putea stii ceva despre ea.

- Ceri ajutorul unui om? am bufnit.

Dialogul nostru parea unul normal, insa noi ne priveam fix in ochi si ne urmam pasii in cerc, pregatiti in orice moment sa ne desclestam maxilarele pentru atac.

- Mi-am dat seama de multe lucruri in aceste luni si am nevoie sa ii vorbesc!

- Leah a plecat din Forks...cu Edward, am impiedicat ochii sa cada grei pentru a nu-mi pierde concentrarea.

- Ce? a marait. Leah mea cu omul tau?!

- Masoara-ti tonul! i-am raspuns cu un alt marait.

- Explica-mi!

- De ce as face-o? De unde stiu ca daca i-ai gasi nu le-ai face rau?

- Ea este importanta pentru mine, poate cea mai importanta si as inebuni stiind ca am pierdut sansa de a-i spune asta! O iubesc. Ceea ce s-a intamplat intre noi mi-a dezvaluit emotii pe care le credeam uitate...

- Tu? Iubesti? mi-am muscat apoi buzele. Pana si animalele iubesc in felul lor. De ce ma simteam singura demna de a simti iubire? De ce pana si Jamesc nu ar putea iubi? Eu...stiu unde sunt...

- Spune-mi, te rog, s-a apropiat si l-am lasat sa o faca.

Citeam in ochii aceia rosii ardoarea de a afla raspunsul si lacrimile inexistente. Sinceritatea lui iesea prin totii porii intr-o asa masura, ca nu il cunosteam pe vampirul din fata mea.

- Unde este Victoria?

- Deci, contra cost?

- Nu chiar, nu sunt dispusa sa il ranesti pe Edward daca il intalnesti.

- Din noaptea aceea in Alaska ne-am desparit...nu stiu unde se afla.

- Sa te cred?

- De ce iti pasa atat? Te-a parasit, a plecat cu ea!

- A...

Lumina!

- Ai spus mai devreme "ceea ce s-a intamplat intre noi"...?

- Da, lucru care intre tine si om nu cred ca a avut loc...a chicotit.

- Tu si...adica un vampir si un varcolac?

- Si ce-i cu asta? a ridicat din umeri nonsalant. El chiar nu avea idee ca asa ceva nu se intamplase niciodata si nici nu stia despre consecintele care...

  Rationament, Bella! James si Leah se intalnesc singuri. Intre cei doi are loc un act interzis de naturile ambelor firi, mai ales de tribul Quilletaire. Edward paraseste Forks cu Leah. Au trecut 7 luni, nu indeajuns, dar suficient...iar Carlisle este in Pheonix pentru ca Leah este pe moarte...din ce cauza? Un amestec de stari mi-a cuprins trupul, dar mi-am scuturat capul inainte sa devin prea vulnerabila si James sa profite de asta. Era oare posibila teoria care mi-o construiam in mine? Fusese Edward capabil de un altrusim atat de mare, ceea ce insemna ca ma iubeste inca? Sau profitase de ocazie pentru a renunta la mine in favoarea unei vieti firesti? Nu fusese egoist si eram atata de bucuroasa de aceasta constatare, cu toate ca niciodata nu il considerasem asa si niciodata nu il acuzasem de pasul facut. Ca varcolac, Leah nu putea ramane in La Push si pastra...sarcina?...Avea nevoie de un prieten care sa ii fie alaturi si acesta a acceptat cu pretul de a renunta la iubire...de ce nu mi-a spus? De ce a tinut mai mult la sanatatea ei decat la binele meu psihic? Avea speranta ca il voi astepta? James nu avea idee de evenimentele puse cap la cap din capul meu si era aici numai pentru a-i marturisii lui Leah ca o vrea peste tot si toate, dar puteam risca eu sa ii gaseasca? Daca ea il vrusese departe nu o puteam pune acum in pericol. Dar in pericol era deja, cu aceea fiinta din burta ei pe care o naste chiar acum cu ajutorul lui Carlisle?! Edward probabil este ravasit...mi-a dus dorul? S-a bucurat de farama din mine aflata langa el? Vampirul doctor i-a amintit de Forks, macar putin?

- James...

Plecase...Unde?...I-am luat urma cat de rapid am putut. De ce ma scapase gura sa ii spun ca se aflau impreuna? Acum stiam spre ce...spre cine se indrepta.



***

  Am cercetat atenta casa Masen. Nu o vazusem de ieri noapte, cand urcasem zidul pentru a ma strecura pe fereastra, dar de data aceasta cautam in ea intrusul. Nu se auzeam zgomote, decat televizorul vechi al lui Charlie si pasii lui prin bucatarie. Am tras aerul profund si nenecesar si am batut la usa.

- Bella? m-au intampinat uimiti ochii negrii ai barbatului.Nu ii puteam privi indelung, imi aminteau prea mult de fiul lui si de zilele fericite pe care le petrecusem scaldandu-mi imaginea in ei.

- Buna, Charlie, am inspectat zona peste umarul lui si am putut mirosi ca James trecuse pe aici.

- Astazi este ziua vizitelor, intra, te rog.

- Nu stau mult, am spus cordial, doar ca am pierdut un prieten si ma intrebam daca nu cumva a trecut pe aici.

- Baiatul cu iritatia aceea ingrozitoare la ochi era prietenul tau? s-a scarpinat in cap. Mi-a spus ca il cunoaste pe Edward.

- Te-a intrebat de el?

- Da...

- Ce?

- Unde este.

- Si i-ai spus?

- Nu trebuia sa o fac?

- Nu!

- De ce nu? si-a luat simtul de politist si m-a studiat intens cu privirea.

- Pentru ca cei doi nu se prea...au la inima si cred ca vroia doar sa te tachineze...mi-a parut bine ca te-am vazut Charlie!

Am fugit inainte sa apuce sa imi raspunde, trantind portiera Chevy-ului cu forta exagerata. Mii de fluturi imi zburau aleatoriu in corp si simteam cum ma transpun in aripi ca sa ajung ma repede la el. Urmatoarea oprire: aeroportul!



(Edward)



  Noapte!Tipete de agonie!Imi presam palmele de tample ca sa nu ii mai aud chinurile, dar imi era peste masura sa le ignor. Imi venea sa ii smulg pantecele cu totul ca sa inchei o data aceasta suferinta stupida din care presimteam ca nu va iesi bine. Ma bucuram ca in acest bloc nu locuiau mai mult de trei familii la etajele mult superioare, iar restul locuintelor erau abandonate sau inchise.

- Ed...imi cauta mana printre pernele azvarlite in jurul ei si i-am dat-o numai de cat. Ma strangea cand durerea era mai mult decat insuportabila, pentru ca insuportabila era deja, iar eu ii sarutam fruntea in timp ce Carlisle incerca sa o salveze.

- Daca va fi nevoie de o alegere...? mi-a soptit doctorul  privindu-ma in ochi cu regret.

- Ea, Carlisle! l-am impiedicat sa termine intrebearea. A aprobat cu tristete si apoi s-a concentrat pe instrumentele ascutite de pe cearsaf.

- Te rog, Ed, ai grija...de el...il vreau teafar...dupa atata timp...vreau macar sa il tin in brate.

Doar imaginandu-mi ce creatura respingatoare putea sa ii faca atat rau si adaugand-o in bratele slabite ale lui Lyly mi-a tremurat inima de spaima si sentiment de neinsemnatate pentru ca nu o puteam ajuta decat cu prezenta, ca pana acum.

- Delirezi! am spus ferm.

- Nu...si tu stia ca asta imi doresc, daca il lasi sa il omoare nu o sa te iert niciodata! mi-a raspicat printre suspine si racnete disperate.

- Va fi bine, veti trai amandoi, am spus printre lacrimi.

- Imi promiti?!

- Normal ca vei trai!

- Nu asta...a balansat capul violent din cauza loviturilor venite din pantece, imi promiti...ca il vei salva?

- De ce imi ceri asta, Lyly?

- Jura! mi-a strans mana ca sa ma grabeasca.

- Pentru ce...cu ce rost...?

- Desi varcolac, vreau sa fiu o femeie implinita, vreau sa ii daruiesc...un copil...si il vreau pe el...il iubesc!

- Bine...am mormait rapus de mila.

Ea a clipit recunoscatoare si mi-a strans mana mai tare.

Telefonul mobil al lui Carlisle vibra pe masuta din partea cealalta a patului.

- Trebuie sa fie Bella, a spus doctorul in timp ce taia in carne vie.

  Ochii mi s-au mijit pe cadranul luminat care se misca nervos pe lemn si simteam parca starea emotionala a persoanei de la celalalt capat al firului. Am avut un impuls de a ma ridica, dar mana lui Leah ma tinea cu forta si simteam ca dandu-i drumul as lasa sa-mi scape si ultima speranta ca se va face bine si ca imi voi pastra prietena si dupa noaptea aceasta.

- Trebuie sa fie o urgenta daca ma suna...a continuat Carlsile, Edward, te rog, raspunzi tu pentru mine?

  Am privit telefonul: Nokia, micut, de culoare albastru-metalizat si realizam cum o intrupa pe ea, pe Bella si tot ceea ce ea insemna pentru mine.

  Am privit apoi mana agatata de a mea: falangele proeminente, venele umflate, uda de sudoarea efortului, cocarjata in jurul incheieturii mele precum o creanga uscata pe care daca o misti paraie sec.

Ochii mei continuau sa se miste intre cele doua repere in jurul carora imi traisem viata in ultimele luni si stiam ca pentru prima data, trebuia sa fac o alegere!

Dar brusc, palma lui Leah s-a desclestat usor, lasandu-ma liber. Momentul acela mi-a daruit o eliberare si un entuziasm de nedescris avand in vedere ceea ce tocmai se intampla langa mine. Nu am stat sa mai analizez ce gandea inima mea si am sarit numai de cat sa apas tasta verde.

- Alo?!

-...

Zgomot de miscare si niciun sunet.

- Bella? am continuat incercand sa ignor nodul din gat.

- D...a?

- Sunt...Edward, am spus ca un tampit. Cine altineva putea fi?

- Stiu, mi s-a parut ca aud un chicotit infundat de iritatie si mi-am tinut respiratia pana cand a continuat. Carlisle? a intrebat amabil.

- Nu poate vorbi acum, am ridicat tonul pentru a acoperi sunetele de lamentare ale lui Leah.

- Edward, asculta-ma cu atentie, este foarte important sa plecati de acolo. Vine James!

- J...mi-am inghitit cuvantul ca sa nu auda Leah. Ce sa caute el aici? m-am intors spre dulap si am soptiti accentuat.

- Vrea sa vorbeasca cu Leah si stie ca sunteti impreuna. Eu...numai ce am aterizat si mi-e teama ca i-am pierdut urma.

- Ai...ce? m-am blocat.

- Sunt in Pheonix, Edward, a adaugat moale, fara sa realizeze din nou senzualitatea pe care fiecare sunet eliberat de buzele ei o emana. Fiorii mi-au coplesit simturile.

- Nu inteleg...esti...aici?

- Are un zbor de sase ore avans, ma mir cum de nu v-a gasit pana cum, imi pare rau ca nu v-am putut anunta mai devreme, dar nu mi-a mai stat gandul decat...sa ajung cat mai repede.

- Ai masina? gandurile au inceput sa mi se clarifice. Parea atat de naturala aceasta discutie a noastra, de parca ii auzisem vocea in fiecare zi, in fiecare clipa si nu ma mai saturam ascultand-o vorbindu-mi. In acelasi timp, mi se parea si ireala reintrarea ei in viata mea, dar binevenita, ca o minune.

- Nu ar fi o problema sa fac rost, aproape i-am auzit zambetul strengar, dar nu m-am lasat sa ma bucr de el. Trebuia sa o impedic sa "inchirieze" vreo masina pentru ca de cand realizasem ca Bella mea se afla atat de aproape, picioarele mele nu mai vedeau momentul in care sa ii iese in intampinare.

- Vin sa te iau eu!

- Bine, dar spune-i lui Carlisle sa aiba grija. De seara trecuta cand a ajuns el, James inca ii poate simtii urmele si ii poate da de urma.

- Asteapta-ma!

- Nu ma misc de aici...

- Bella...?

- Da?

- Ma bucur atat de mult ca...abea astept sa te vad..., cata nerusinare in cuvintele mele, dar ma rugam sa nu ma respinga.

- Poate este mai bine sa ne intalnim intr-un loc mai...putin public?

- Unde vrei tu.

- Natura?

- Este o padure la nici un km de aeroport.

- Ma gasesti in primul arbore, pe ramura cea mai inalta...a soptit stingherita si a inchis.

- Carlisle, au aparut complicatii, merg dupa Bella, ai grija la musafiri nepoftiti! l-am privit atent si nu a fost nevoie de mai mult ca vampirul sa ma inteleaga si a aprobat din cap.

   In momentul in care am inchis usa apartamentului, am auzit un urlet care intrecea orice nivel de disperare. Orice s-ar fi intamplat inauntru nu-mi mai statea in puteri sa repar, doar sa plang...Nu m-am putut intoarce...mi-am desclestat degetele de clanta si am miscat teleghidat picioarele pe scari...pasii mei se indreptau acum spre Bella, asa cum trebuia sa fie...

12 comentarii:

  1. Hello fetele! Numai ce am postat si tin neaparat sa las aceasta precizare: mult asteptata reintalnire apare in capitolul urmator, pt k desi am vrut sa o scriu acum, m-am gandit ca vreau sa explic bine evenimentele, chiar daca povestea se apropie de sfarsit...:(...
    Va veni cap 36, apoi 37 si nush daca voi ajunge si la un 38. Oricum veti avea toate detaliile de care aveti nevoie si nicio intrebare dupa ce il voi fi terminat.
    Am o mare rugaminte.
    Cerceta-ti-mi blog-ul mai des, pentru ca voi posta rapid aceste ultime cap, din lipsa de timp. Joi plec in vacanta si nu stiu daca de acolo voi putea posta, asa ca nu vreau sa va las in prea mare asteptare pt k meritati tot ce e mai bun dl me.
    Va multumesk pt tot si ink o data megapupiceiii:*!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. SUPER
    ASTEPT CAP URMATOR CAT MAI REPEDE

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb:D nu my am cuvinte...felicitari!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. O Doamne ...e minunat:X
    Dupa 7 luni si-au vorbit in sfarsit :X
    Bella e asa isteata...si-a dat seama ca Leah e insarcinat,desigur ca si vorbele lui James au avut un rol :D
    Sper ca el nu vrea sa le faca rau lui Edward...Leah...etc. :(
    Leah si copilul trebuie sa supravietuiasca :)
    Uff...de abia astept intalnirea dintre Edward si Bella :X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. vai nu glumesc cand spun ca capitolul acesta ma tinut cu sufletul la gura...a fost...nici nu pot spune... atat de ...inimaginabil de divin...imi pare asa de rau ca se termina ca imi vine sa plang...multumest ca ai scris acest fic'...care este superb:*

    RăspundețiȘtergere
  6. SUPER...Abia aştept next-ul...Sper că James să nu le facă vreun rău...şi Bella şi Edward să rămână împreună şi de ce nu şi James cu Leah

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am saturat sa descriu ceea ce scrii tu in cuvinte de genul "minunat, superb". Nu am cuvinte pentru a descrie ceea ce faci, adica povestea originala (ma bucur ca nu ai urmat tiparul lui Stephenie Mayer) si descrierea exacta a ceea ce simt personajele. Mi-ar placea sa nu se termine povestea asta si sunt un pic trista ca se va incheia aici. De-asemenea, as vrea sa continui sa dai importanta felului in care descrii, adica sa nu te grabesti sa inchei, doar pentru ca trebuie sa postezi ca sa pleci in vacanta. As fi dispusa sa astept si 3 luni, doar ca povestea sa aiba parte de descrierile corecte si finalul sa fie cel atat de dorit de noi toti. Ma bucur ca ai postat acest capitol, l-am asteptat cateva zile cu mare nerabdare. O sa-mi lipsesti cand vei incheia Reverse...dar sper ca vei continua cu PP. Sunt trista...Gata! Spor la scris si sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu inteleg un lucru... de ce vrei sa termini fan ficul... vreau sa spun k sunt convinsa k poti sa il continui... poti sa faci un "reverse 2" cand se termina vacanta sau ceva de genu... esti foarte talentata shi crede-ma k eu sunt o pesimista convinsa shi sunt foarte exigenta shi incapabila sa mint... imi place sa le spun oamenilor ce gresesc pentru k majoritatea se cred perfecti shi ma deranjeaza asta, dar fan ficul tau este printre putinele care miau placut cu adevarat shi singurul care ma lasat fara cuvinte...ceea ce e greu de crezut avand in vedere k sunt destul de vorbareata... in orice caz eu citesc forte foarte mult asa k am pretentia k ceea ce citesc sa fie de calitate shi nu ma astept la niste greseli in care bagi nijte cuvinte care habar nai ce inseamna dar sa zici k stii multe cuvinte, dar in cazultau imi place faptul k nu te complici... iti ador ficul shi nu te grabi sa il termini... poate gasesti timp sa scrii shi cum devine edward vampir shi un epilog de genul "peste nu stiu cati ani"... am doar o dorinta... imi explici shi mie despre ce este "perpendiculari de paraleli" pentru k am intentionat sa il incep dar nu stiu despre ce e shi mam gandit mai intai sa te intreb pe tn
    in orice caz ai grija sa nu ne dezamagesti tocmai la sfarsit shi nu uita sa iti pastrezi stilul de a scrie care e absolut grozav
    succes la scris...:*

    RăspundețiȘtergere
  9. complet de acord cu roxana daca timpul iti permit sunt sigura ca ai putea scrie si o adoua parte...pentru ca este minunat cea ce faci...la fel cum a zis si roxana ficul tu este unul dintre putinele care imi place cu adevarat...mie mi-ar placea mult daca ai scrie si o alta parte...deci roxana sunt de partea ta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Fetele, hello si inka o data ms de aprecieri.
    Treaba sta in felul urmator: la Reverse cred k m-ash intinde fara rost atat timp kt ideea p kare vr sa o duk la capat este completa si nu necesita alta lungire:(
    Epilog si Edward vampir vreau sa scriu, asa ca statzi fara grija. Oriqm, ceea ce cred k o sa sar va fi transformarea lui nu in date cat procesul in sine. Stiu ca Stephanie l-a explikat in Breaking Dawn si nu vr sa o copiez delok!!! Chiar si in scriere knd am intentia sa ii fol cuvintele sterg si scriu ku propriile fraze. Si toata lumea stie km este trans in vampir, dar daca insinstatzi o sa va fac pe plak pt k in primul rand scriu pt me, dar din mom ce imi apreciati munca, o sa fac tot ceea ce imi spuneti bineinteles cu speranta k va voi surprinde. Veti avea oriqm parte de o scena din viata lor ca vampiri si nu intenzt sa scurtez ficul pt k plek, deoarece oriqm asa aveam in plan sa il inchei. Singurul lucru p care il fac este sa postez mai rpd pt k nu vr sa va las sa ast si de akolo nush kt de des voi posta:(
    Asa, mai departe:D
    In P.P Roxana,este vorba despre Edward and Bella, logik:)) si despre ce s-ar fi int daca el la prima lor intalnire nu ar fi avut atat autocontrol. Primul cap este intr-un fel sadic si trist, dar citeste si spune-mi pls parerea sincera. Ficul il voi lasa pik in suspans pt k nu am idei niciodata knd deschid folderul si nu vr sa scriu aiureli.
    Dar...in curand o sa va dau o veste buna...cva de genul k nu vetzi scapa de ficurile lui Shtrumph:D
    Pupicei si saritzi k akm postez cap 36:X:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ahh, cat poate suferi Leah. Imi e mila de ea:( Si James o iubesteeee:X:X:X Ahh, asta e superb:X
    Deja m-am saturat sa zic mirific, dar uite-ma!
    Ceea ce scrii tu, tot, absolut tot, este mirific:X Sublim!
    PERFECT:x

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb!!!!!! Bella a realizat singura ce se intampla!!!! :D
    Esti geniala , pe bune!!!!!!!!!!!!!!!
    Sunt multe de spus ...dar nu mai am rabdare si fug (ca Edward) la urmatorul capitol :D

    RăspundețiȘtergere