O vampa iubeste un... Edward:X

O vampa iubeste un... Edward:X

sâmbătă, mai 08, 2010

25. Tanya Donelly

(Tanya)




Mergand...

   Totul este atat de diferut acum: nesfarsita sete care imi arde traheea, corzile vocale, plamanii si imi conduce muschii, forta incomensurabila, nestarea, sentimentul ca nu apartin nicaieri si mai ales, sila, greata, fata de propria persoana, pentru faptul ca nu ma gandesc decat la sange: il aud, ii simt temperatura si ii miros aroma bulversanta o data cu circulatia. Nu mai am nevoie de oxigen, dar am nevoie de sange. Niciodata pana acum nu am fost prea mandra de mine, dar acum, in scurtele clipse de luciditate, cand sunt satula, ma dispretuiesc, ma consider o eroare a naturii, un monstru. Victoria continua sa imi spuna ca in cativa ani, senzatia va trece si ca ma voi simti frumoasa, puternica si dorita, pentru James. Fratele ei, ma privea intr-un mod ciudat. Chiar si departe, ii simteam ochii taiosi asupra mea, studiindu-ma, de parca vroia ceva de la mine si avea de gand sa obtina acel ceva fara sa il ceara. Nu imi provoaca frica, pentru ca acum acel sentiment nu este ca cel uman: este mai de graba un amestec de neliniste, ura, furie si umilinta, asa ca simplu: nu il suport in preajma mea. El m-a transformat!

   Amintirea acelui moment era in ceata cand am deschis ochii din ultimul somn, pentru prima data in acest corp nou. Cu cat am repetat-o, insa, cu atat a devenit mai clara, mai perturbanta.

  Conduceam in noapte. Stergatoarele faceau un zgomot enervant, dar nu le puteam opri pentru ca ploaia pocnea violenta parbrizul. Nici la radio nu puteam asculta pentru ca nu era semnal, asa ca ma simteam foarte singura. Linistea, pustiul si intunericul din fata si din urma mea imi dadea fiori. Mai era putin si ajngeam la destinatie, asa ca ma consolam cu gandul ca in curand voi face un dus fierbinte si voi uita de sentimentul acesta de pericol. In subconstient, stiam defapt ca nu avea sa fie asa.

   Plecasem din Pheonix satula de porcaria de viata pe care obisnuiam sa o duc, gandindu-ma ca un vechi prieten ma poate ajuta sa incep din nou. Nu iubisem niciodata, dar dintre toti baietii cu care fusesem, Edward Masen era singurul de care imi era dor, pentru care imi parea rau ca plecase.

   Intr-o noapte, stateam cu ochii pironiti in tavanul de de-asupra patului si ma concentram pe o modalitate de a face o schimbare in viata mea. Cum sa las reputatia de rebela, descreierata, usuratica in zgomotul si aglomeratia Pheonixului si sa ma refugiez intr-un oras mic, unde toti locuitorii se cunosc intre ei si se respecta, unde nimeni sa nu stie despre mine decat ceea ce vreau eu sa povestesc. Mi-am adus aminte astfel de Forks si am deschis computerul pentru a-l cerceta cu atentie. Dupa ce am vazut pe internet peisajul, liceul, rezervatia, padurile, spitalul, drumurile, am hotarat ca acesta este locul potrivit, asa ca i-a scris primul mail lui Edward.

   In cateva zile, mi-am aranjat zborul, am inchiriat masina, mi-am facut bagajele, iar la momentul potrivit, am fugit...direct in gura lupului.

   Ceva a oprit masina cu impact brusc. M-am lovit de volan, apoi de tetiera si dupa cateva secunde un firicel rece imi curgea din arcada umflata. Nu era nimic in fata masinii si nu vazusem niciun obstacol pana atunci, asa ca am coborat sprijindu-ma de portiera si impleticindu-mi picioarele pana la botul automobilului. O umbra s-a ridicat mult prea repede si m-a izbit de parbriz.

- Cine esti? am zbierat.

- Mereu aceasi intrebare, a fost pentru prima data cand am auzit vocea profunda si amenintatoare a lui James, dupa care si-a prins palma de gatul meu strangand pana am simtit ca aerul imi tasneste prin globii oculari. Ochii lui luminati de farurile inca aprinse erau de un rosu scanteietor, care m-a convins ca nu voi mai ajunge...nicaieri. De dupa umarul lui a aparut o femeie de o frumusete salbatica, al carui par ud, semana cu flacarile stinse.

- Grabeste-te, James, nu mai am rabdare, mirosul... a vorbit subtire, privind hipnotizata arcada mea pulsand sange peste ochi.

Aceeasi privire flamanda si rea se prefigura si pe fata ei contorsionata de dorinta.

- Lasati-ma sa plec, am murmurat stiind din start ca asta era imposibil.

- Unde vrei sa mergi?

- Spre Forks la...un prieten.

- Nu ti-a ajuns de cate ai vazut aici? Omoar-o si sa mergem! striga femeia.

- Ti-am spus ca nu plec pana cand nu ii fac sa plateasca pe ea si pe om, a scrasnit din dinti rastindu-se la femeia cu parul rosu.

Stropii de sus ma loveau greu si frigul se instalase in oasele mele.

- Daca ma gandesc bine, ne-ar putea fi de folos, a schitat un zambet malefic desprinzandu-si larg maxilarul de mandibula intr-un pocnet scurt, animalic.

Aceea a fost pentru ultima data cand am simtit frig, umezeala, durere, urmand apoi focul mistuitor care m-a trezit la alta viata.

   Ei spuneau ca transformarea in vampir durase trei zile, in care inima imi batuse nebuneste, pana cand se oprise definitiv. Imediat, arsura m-a facut sa marai de sete. Am baut sute de pumni de apa din rau, dar nu inceta, asa ca am fugit dupa mireasma delicioasa din aer, fara sa stiu spre ce ma indrept si am dat peste acel copil... Era dintr-o tabara scolara. Inca imi amintesc fata lui schimbandu-se treptat: uimita, incruntata, ingrozita. Apoi, James a spus ca eu am comanda grupului si ca ei ma vor urma oriunde, dar deseori disparea doar cu sora lui, intr-un mod misterios, de parca aveau ceva de ascuns. Ma foloseau si stiam asta, chiar daca ei ma considerau un animal de companie, dar ei erau tot ce aveam: ii uram, dar fara ei as fi fost pierduta intr-un univers complet necunoscut, asa ca nu puteam renunta la ei, cel putin pentru un timp pana aveam sa ma acomodez cu asta. Va trebui sa ii ascult si sa ii urmez in tot ce hotarau sa faca.

   Vizitasem de curand o familie de vampiroaice din regiunea Denali care venise cu noi in noaptea aceasta. Puteam vedea ca fetele acelea erau diferite. Ochii lor aveau culoarea aurului si nu aveau infatisarea necizelata a camarazilor mei. Erau deosebit de frumoase si gratioase, dar pareau...bune. Victoria o tot consolase pe una dintre ele, Irina se numea, iar apoi, ea si surorile ei Kate si Carmen au hotarat sa ne insoteasca.

Acum, mai aveam foarte putin si ajungeam in Alaska. Era noapte. O noapte pe care o simteam ca pe aceea de acum cateva zile: ultima...

- Tanya?! m-a strigat Victoria arcuindu-si spatele, a sosit clipa.

   Fara sa intreb nimic, am ascultat, am mirosit, am simtit. Erau sase. Noi eram sase. Nu stiam catre ce ne indreptam, catre cine si de ce, dar nu ma interesa. Eram un pradator. Stiam ca gresesc, stiam ca este salbatic si primitiv comportamentul meu, dar nu il puteam schimba. Eram de necontrolat si plecam la lupta!


Nota de autor: Stiu, este un capitol scurt, dar nu puteam amesteca perspectiva Tanyei cu ce urmeaza sa scriu in capitolul 26 si nici sa o las nepovestita. Avea si ea dreptul sa se apere, pentru ca desi era o vampiroaica exfufa, fusese o victima;))...Deci, comentatzi si la capitolul anterior si la acesta va rog din suflet.
Megapupaceli!:*>:D<:X

9 comentarii:

  1. minunat..ca de obiciei....mereu primul lucru pe care il fac cand deschid computeru i sa vad daca ai mai postat...imi place la nebunie...si faptul ca postezi asa de repede il apreciez mult...felicitarii....multe felicitari pentru tot ce faci...dar voiam sa te intreb daca nu mai scri nimik din "the vampire diaries"...pentru ca si mie imi place la nebunie...

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-a placut...chiar daca am examene si trebuie sa invat tot mai fac pauze si verific de 2 ori pe zi ce ai mai scris..spor in continuare:D

    RăspundețiȘtergere
  3. fain,frumos,fabulos,fantastic si toate complimentele extra-zuper-mega bune si frumoase din lume!!!:D Le meriti!:D:*

    RăspundețiȘtergere
  4. wow..acum tanya e vampir :) chair nu ma gandisem la asta :D
    nu stiu de ce dar mie imi suna a lupta intre tanya si bella pt edward :)) doamne o iau pe urma lui emmett;)):D
    e incredibil capitolul:X felicitari >:D<
    tare curioasa ce se mai intampla cu cei doi indragostiti:D:X eu inca astept revedere dintre ei :X
    vreau continuarea cat mai repede:D:X scz daca sunt asa nerabdatoare:P
    spor la scris :*

    RăspundețiȘtergere
  5. ai un mod plauct de a povesti, ceea ce ma face ca sa-ticitesc ficul. deasemenea e o idee originala...
    si faptul ca postezi destul de repede este un alt atu.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Ma bucur ca ai postat si ma bucur ca am reusit in week-end sa citesc ce ai postat. Cu ploaia de afara, a fost o incantare sa vad rozul paginii tale...De-abia astept revederea dintre Bella si Edward. Mi-e dor de ei doi impreuna. Multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. imi pare rau pt tanya:(dar dak va actiona impotriva fam.cullen toata compasiunea fata de ea se va transforma in pulbere:)
    sper k edward knd o sa o vada asa de schimbata sa nu se uite la ea k la tV deoarece bella se va simti prost:)
    eu in locul ei i-as fi atacat pe james si vicky..chiar i-as fi omorat deoarece si-au batut joc de ea..i-au oferit eternitatea doar pt a se folosi de ea:(au considerat-o doar un obiect:)si oricat de 'usoara' a fost tanya atunci cand l-a facut pe edward sa sufere nu merita asta:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreu sa apara mai repede si Bella :D
    :X:XXXX::::XXX

    RăspundețiȘtergere
  9. Hahaha ...exfufa ....esti mortala :D
    Foarte dragut :)

    RăspundețiȘtergere